Jacob Helenius
Activity overview
Latest activity by Jacob Helenius-
Jacob Helenius commented, Hej AlexanderDet var så lidt :)Jeg måtte også bruge alle de pluspoint jeg havde på at få gennemført det, men det hjælper heldigvis også at jeg er i samme afdeling og at driften af TARGIT hovedsagel...
-
Jacob Helenius commented, Hej AlexanderJeg fik en kollega til at lave et Powershell script, der udfører opgaven med flytningen af filerne.I dette konkrete eksempel, er der lavet et Powershell script, der udfører følgende op...
-
Jacob Helenius commented, Another case it could support, is sample control of invoices.We need to check 10% of all invoices each quater, to make sure they are as expected.The invoice numbers are not consecutive (could be 3,...
-
Jacob Helenius commented, Denne er løst, ved at flytte filerne, så de ligger på den server, TARGIT er installeret på.
-
Jacob Helenius created a post, Tilføjelse af datakilde, CSV fil fra anden server
Hej Translated: I have a number of files that are located on a different server than the one where TARGIT is located.I want to add those files as data sources in Data Discovery and create a unified...
-
Jacob Helenius commented, Hi OleRight after activating 'Include empty members', the Crosstab shows the message 'No data to display with your current selection of criteria'. If I add a visibility agent, that hides rows based...
-
Jacob Helenius commented, Hi OleIt's our Prisme economy data (Fujitsu), OLAP, MS Analysis Services connection, This is the Crosstab:
-
Jacob Helenius commented, Hi Ole, I have a Crosstab displaying months and their corresponding values, similar to the one Marc described, where some months have no values. When I right-click, go to Data and select Include em...