Jacob Helenius
Comments
-
Hej AlexanderDet var så lidt :)Jeg måtte også bruge alle de pluspoint jeg havde på at få gennemført det, men det hjælper heldigvis også at jeg er i samme afdeling og at driften af TARGIT hovedsagel...
-
Hej AlexanderJeg fik en kollega til at lave et Powershell script, der udfører opgaven med flytningen af filerne.I dette konkrete eksempel, er der lavet et Powershell script, der udfører følgende op...
-
Another case it could support, is sample control of invoices.We need to check 10% of all invoices each quater, to make sure they are as expected.The invoice numbers are not consecutive (could be 3,...
-
Denne er løst, ved at flytte filerne, så de ligger på den server, TARGIT er installeret på.
-
Hi OleRight after activating 'Include empty members', the Crosstab shows the message 'No data to display with your current selection of criteria'. If I add a visibility agent, that hides rows based...
-
Hi OleIt's our Prisme economy data (Fujitsu), OLAP, MS Analysis Services connection, This is the Crosstab:
-
Hi Ole, I have a Crosstab displaying months and their corresponding values, similar to the one Marc described, where some months have no values. When I right-click, go to Data and select Include em...